טכני למען הקהילה מוטוקרוס אופנועים אנדורו אופנועים אנדורו טרקטורונים באחה ישראל
עמותת הטרקטורונים לאן?!


   14-10-2009, ערן שלמה   
  שלח כתבה זו בדוא"ל

עמותת הטרקטורונים הישראלית מודיעה על דחיית הסבב השני של הליגה עקב חילוקי דעות עם צוות ההפקה. אנחנו חושבים קצת אחרת.

משהו לא טוב עובר על עמותת הטרקטורונים הישראלית. חוסר הוודאות הקיים בקרב הרוכבים לא מגיע בעקבות תקשורת לקויה בין חברי העמותה לחברי הוועד, אלא חוסר רצינות פושעת בין חברי הוועד השונים.
אחרי מרוץ פתיחת העונה שהופסק פעמיים עקב תנאי שטח מסוכנים, הגיע המועד המתוכנן לקיום הסבב השני, שבמקומו הסבב הראשון היה אמור להתקיים. לכל מי שלא מוכן לאירוע, אל דאגה, זה לא יקרה בסוף שבוע הקרוב. "ועד העמותה דוחה את הסבב השני עקב חילוקי דעות עם צוות ההפקה" זהו המשפט שנמסר לנו, האם בכך מסתכם הדבר? לא נראה לנו.

להלן תקציר האירועים הקודמים:
אחרי טלטלות רבות שעברו בעמותה בהם הצביעו על האשמות לכאן ולכאן, דני אוחנה החליט לפנות את מקומו בוועד ולהעביר את המושכות לאחרים. באסיפת הבחירות האחרונה שנערכה בחודש יוני, נבחר ועד חדש וחיים אוחנה נבחר לכהן בראש הוועד. כבר בימים שקדמו לאסיפה זו הדברים לא נראו טוב, כשהוועד הקודם התערב וביטל את הקביעה כי הגשת המועמדות פתוחה גם למי שמעוניין לתרום לעמותה ואינו היה חבר בה במהלך השנים האחרונות, בהתאם למגבלות השונות.

למרות פעילותו הענפה של עופר כוכבא בחודשים שקדמו לאסיפה, הבחירה באוחנה הפתיעה אותו והוא צמצם את נפח הפעילות שלו בוועד למינימום. גל בן עמי פרש מענף הטרקטורונים ומהוועד, שלום בוארון המתנדנד לא לקח חלק פעיל ולא משך בחוטים כפי שאפשר לצפות ממנו, כשהוא רוצה לעבוד – הוא עושה זאת כמו טרקטור, הפעם זה לא היה כך. הוועד החדש נותר עם שלושה חברים פעילים: חיים אוחנה, דודי צמח ואוראל בוסקילה.

הרצון הטוב של השלושה הצליח להעמיד את הליגה למרות העדר תמיכה יחסי, הרוכבים הצביעו ברגליים, 36 רוכבים זה הישג לא מבוטל בהתחשב בממוצע המתחרים של העונה הקודמת. אף על פי כן, המרוץ עצמו יצא לדרך ובוטל בעקבות סכנת נפשות. אפשר להטיח את האשמה על הרוכבים הלהוטים שמסתכנים יתר על המידה, אפשר להפיל את זה על צוות ההפקה או על חברי הוועד.

הסיבות לא משנות דבר, "עוד יתקיימו ישיבות ויערכו תחקירים לסיבות שהביאו להפסקת המרוץ" כתבנו בסיקור המרוץ, אך למעשה לא נעשה דבר. חברי הוועד, מסיבות השמורות להם, לא מצאו את הזמן לשבת על הדברים ובפועל לא נערכה אפילו לא ישיבה אחת בודדה.

במהלך השבועיים האחרונים התחלנו לקבל פניות מצד רוכבים לגבי קיום המרוץ, בכל נסיון לבירור שלנו מול חברי הוועד, לא התקבלה תשובה חד משמעית ונראה כי צריך להטיל ספק לגבי פעילותו של אותו ועד מדובר. מאחר ולא התקיימה אף לא ישיבה אחת, לא יצאה שום הודעה על הסקת מסקנות מהאירוע הקודם או כל דבר אחר הנוגע לגבי הליגה. אנחנו מוצאים לנכון לקרוא לחברי ועד עמותת הטרקטורונים לשקול את המשך דרכם. זה לא שהעמותה היא איזה גוף פולטי שממהר לראות ראשים נערפים ופינוי כיסאות, הכוונה בפנייה לשקול את המשך דרכם, היא למעשה לבדוק איך אפשר לצרף חברים נוספים לוועד ואולי גם חילוף יו"ר. חיים אוחנה נכנס לנעליים גדולות, שלמרבה הצער, בצדק או שלא בצדק, הרוכבים והקהל סביב, רואים בבן המשך ישיר בפעילותו של האב ולא באמת משוכנעים שהכף חפה מאינטרסים משפחתיים. מהיכרות אישית עם חיים, יש בליבו רצון רב, אך כנראה שהסובבים עדיין לא הצליחו לבנות את האמון לו הוא מצפה.

בכדי למנוע חילופי האשמות כבר בשלב זה, אנו מעריכים את העובדה שאותם חברי ועד ניסו לקחת את המושכות ולקיים את הליגה, אך בפועל הדברים לא יצאו בצורה סדירה, למרות הזמן והמאמץ הרב שהשקיעו.
בכדי לנסות ולהציל משהו מהמפעל המכובד הזה שהצליח לשרוד יותר מחמש שנים, יש לקיים אסיפה כללית לחברי העמותה בה יבחרו חברים נוספים לוועד תוך כדי חריגה מנהלים הקבועים בתקנון העמותה. לא ייתכן שעמותה קטנה כל-כך תדבק לתקנון שנכתב לפני חצי עשור, בלי כל אפשרות לצאת מהמסגרת. הזמנים משתנים ויש צורך לעשות משהו בנידון, בדיוק כפי שתקנון המרוצים מתעדכן מפעם לפעם.

אין בידינו את הפריבילגיה לסנן מועמדים כאלו ואחרים, המוכרים בענף בצורה חיובית, בשל סעיף שנועד להגן על העמותה מצד בעלי ממון ואינטרס. אנחנו עדיין רחוקים מהמקום הזה שנות אור, כל עוד אין חוק המאפשר קיום ספורט מוטורי. כולנו מונעים ועובדים מתחת לגלי הראדר והסיבות מובנות, אך בכדי לקיים את הספורט שאנחנו כל כך אוהבים, יש לנהוג בסדר מסוים כפי שנוהגים בעמותות מקבילות ולראייה העמותה הישראלית למרוצי אנדורו שמתפקדת כספינת הדגל של הספורט המוטורי בארץ.
במקביל לקיום האסיפה, מומלץ שכל חבר עמותה ימצא לנכון לקחת מעט אחריות ולעשות כל שביכולתו בכדי לגלות מעורבות בחיי העמותה, בין אם להביא את האנשים הנכונים לכהן בוועד העמותה או אפילו להגיע לאסיפות כלליות. לזרוק האשמות על שניים וחצי חברי ועד זה קל, השאלה היא האם כולנו נמשיך לעמוד מהצד ולזרוק האשמות או שמא כל אחד מכם יפנים ויבין שהעמותה היא לא איזה גוף הירואי, אלא חיבור רשמי בין כל חבריה ובידי כולנו להניף אותה לאן שצריך בכדי שכולם יהיו מרוצים.







תגובות לכתבה
1.חחחח 14-10-09
כמה צפוי... מישהו בחו"ל לא??
2.לא מבין... 14-10-09
העסק התחיל לדפוק כמו שעון, עופר כוכבא היה יושב ראש למופת, השקיע את הנשמה בשביל לרוץ קדימה. אני לא מצליח להבין למה היצר ההזוי הזה גרם שם לאנשים להוציא לו את כל הרוח מהמפרשים
פשוט מרגיז!
3.ערן שלמה אתה צודק בכל מילה 14-10-09
ולגבי המרוץ, זה סגור סופית שאין השבת מרוץ?
4.כשאליקו מתחרה בחו"ל הרי ברור שלא יהיה מירוץ. 14-10-09
מעבר לזה אני לא מבין. למה צריך בכלל שאחד שעשה עבודת קודש יוחלף?
עופר כוכבא זה הבחור מס' 1 בענף וכל מה שהוא נוגע זהב.
למה בכלל חיים לקח על עצמו משהו שגדול עליו. הוא היה צריך להתעלות על הפריסטיג'ה והכח ולהפגין איכפתיות כלפי הליגה והמתחרים. אף פעם לא חשבו האוחנות באמת על המתחרים וטובתם אז למה לצפות שזה יקרה עכשיו?
אוחנה בנה את הענף ואוחנה הרס אותו.

אנחנו חבורה של אימפונטנטים הומואים.
5.אין מירוץ סופית 14-10-09
אין מירוץ סופית שהיימן יחזיר את הכסף של הרוכבים .
6..... 14-10-09
אליקו כבר בארץ אז אל תגידו אוחנה מה אוחנה ...


נכון שהליגה לא מתנהלת משהו העונה אבל אין צורך להאשים את משפחת אוחנה ...

7.ועד שיושן בעמידה 15-10-09
חוץ מבוסקילה וחיים אף אחד לא עושה שם כלום
בכל מקרה חיים הוא היושב ראש ועליו מוטלת האחריות להוציא את העמותה מהבוץ או שיפנה את מקומו למישהו שכן יכול להשקיע מזמנו.
8.ששון גבאי 15-10-09
מה עם נועם הימן? יש לו מה להגיד בנידון? בסכ"ה אם הוא היה מארגן מרוץ כמו שצריך אז כל זה היה נמנע מאיתנו.
אם הוא לא ממש רוצה אז לא חסרים מפיקים אחרים
9.ארקדי דוכין 15-10-09
"נאמר כבר הכל אין לי מה להוסיף"
10.עידו 15-10-09
אחי אליקו חזר היום מחול
11.אחד מהעבר 15-10-09
יורד גשם המרוץ בוטל - אוחנה , היה חושך המרוץ בוטל - אוחנה , הקרקע בוצית המרוץ בוטל - אוחנה , העוגה לא תפחה , הבורקס נשרף - אוחנה

אתם תמיד יכולים להתלונן ולהחליט שאוחנה היא הסיבה אבל ללא אוחנה אין לכם ליגה
12.=/ 15-10-09
איזה באסה !

ולמה לא מראים את המירוץ הראשון בערוץ ספורט 5 ביום שבת ?? כבר עבר חודש וחצי מאז !!
13.:-) 15-10-09
אם את רוצים אני מוכן לקיים את כל התחרויות ולארגן הכל אבל לא בימי שבת
14.ליגה של התחת 15-10-09
נמאס כבר מהחובבנות של הוועד והעמותה שלנו,קחו דוגמא ממירוצי ליגת האינדורו לטרקטורונים ותלמדו איך ליגה צריכה להיות ואיך מנהלים אותה, תנו לעופר כוכבא את המושכות לידיים ותראו מה זאת מיקצענות, אין טוב ממנו לליגה שלנו, נועם היימן עם כל הכבוד לו לא מכיר את ענף הטרקטורונים והמגבלות שלו וטוב יהיה בלעדיו, טוב יהיה אם גם משפחת אוחנה שתרמה רבות לקידום הענף תיקח צעד אחד אחורה ותיתן למישהו אחר לנהל את עיניינים.
אנשים כמו אשרי וויינברגר יכולים גם הם לתרום אם עוד נשאר להם חשק לכך.
אין ספק שעם ניהול נכון ונקי מאינטרסים תהיה לנו ליגה מדהימה שתביא לכמות גדולה מאד של מתחרים כמו בימים הטובים ומי יודע, אולי נראה עוד המתניר עושה קאמבק. אמן !

15.אליקו אוחנה, 15-10-09
אני רוצה הפעם להביע דעה קצת יותר אישית ואני פונה לכל אילו שרושמים על משפחתי ועליי כל מיני דברים כאלה ואחרים.
לצערי ולצער כולנו המירוץ שהיה אמור להתקיים בשבת הקרובה לא ייצא לפועל ולא בגלל משפחתי או בגללי אלא בגלל כל מיני אותם בעלי תפקידים שלקחו על עצמם את האחריות לנהל ולהפיק( ואני לא מדבר רק על וועד העמותה) שפשוט לא עושים את מלאכתם כהלכה, זכור בעצם לכולנו מה היה במירוץ שהופסק....
חברה תבינו לכולנו יש מכנה משותף אחד והוא לקדם את הספורט ולהביא אותו למקומות הכי גבוהים שאפשר.
אז בואו נגלה קצת יותר בגרות וננסה כולנו להיות קצת יותר דבקים במטרה של כולנו והיא לקדם ולהתקדם ולא לחפש אשמים וליקטול אנשים שבסופו של דבר עושים כאן הכל בהתנדבות.

ולאלה שמחים בשמחתי תודה על התמיכה.
16.אליקו שלנו 15-10-09
קודם כל כל הכבוד על ההישג המדהים בבולגריה !!! הבאת לנו הרבה כבוד
אין ספק שמשפחתך תרמה רבות לקידום ספורט הטרקטורונים בישראל וחבל שבגלל מריבות מיותרות נמנעת מאיתנו חווית הליגה שאותה אנחנו כל כך אוהבים

17.לאליקו 15-10-09
קודם כל ברכות על הזכיה בחו"ל מגיע לך שאפו ענק!
דבר שני זה שאתה רוכב טוב זה לא עושה אותך ספורטאי.
דבר שלישי אין עשן בלי אש!

כמה שניסו לנטרל את המשפה שלך תמיד בסוף הם הצליחו לקחת שוב בדרכים לא דרכים את המושכות ליידהם ושוב הכל נהרס אני חושב שאים בפעם האחרונה עופר היה היושב ראש הכל היה נראה אחרת כי לעופר איך שלא תעשה אין אינטרס אישי כמו שיש לרבים בליגה .

אציין שבאמת עם יד הלב אבא שלך תרם רבות בענף המוטורי וכולם יודעים זאת
אבל גם הרס, בעיקר לך (בלי כוונה רעה )
אני חושב וזו דעתי שאם היית מתנתק מעט מהמשפחה (בתחום המוטורי כמובן) יוכלת למנף את עצמך גבוהה מעל כולם .

נ.ב
לא התכוונתי להעליב או לפגוע במישהו זו דעתי האישית בלבד ובחרתי לשתף את כולם !
ואליקו אתה באמת רוכב מוכשר שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך.
18.אוריה 15-10-09
לנזימה ולכולם אחי הגדול הוא עובד כשף והוא ממש ממש טוב, יום אחד הוא אמר משפט שאני לא בטוח שהוא יודע שזה נכון לגבי הרבה דברים "מי שלא יודע להכין חומוס שלא יפתח חומוסיה" הכוונה שאם אתם לא יודעים על מה אתם מדברים או לא יודעים את כל העובדות אל תדברו (נזימה) הוא כלי תקשורת לכל דבר שמפרסם דברים , כמה פעמים קראנו בעיתונים דברים שאנחנו יודעים שהם לא נכונים בבקשה חשבו על זה לפני שאתם מסיקים מסקנות (או נזימה ) לפני שאתם כותבים!כיף לנו לרוץ וללכלך כי אם לא אז לא הינו ישראלים
19.ל18 15-10-09
איפה בדיוק נזימה טעו אני אשמח לשמוע ?
20.עפר כוכבא 15-10-09
וואו, מזמן לא הגבתי ולא כתבתי.
דבר ראשון, צריך לומר שפו ענק לאליקו אוחנה שיצא וייצג אותנו בצורה הכי מכובדת. ללא עוררין הוא ספורטאי ממדרגה ראשונה. לא קל להיות אלוף בבית שלך ועוד יותר קשה להיות אלוף במקום זר.
דבר שני, חיים אוחנה עשה ועושה הכול בכדי שהליגה הזו תהיה נקייה מאינטרסים, מתקתקת, מאתגרת, מעניינת ורצינית ככל שהוא יכול. אני אישית יודע שהוא בא עם המון רצון וניקיון כפיים ללא כל שיקולים אישיים וללא סיבות לא ראויות.
את מה שהיה אין להשיב ואין לשנות כי "אל אפת מת" . צריך להסתכל קדימה עם רצון טוב ולא עם סכין ביד. אנו לא זוכרים מעשים טובים אבל לא שוכחים מעשים לא טובים. אף אחד לא רצה שיקרה מה שקרה במרוץ הראשון. הגורמים למה שקרה סבוכים אחד בשני ואי אפשר לשים את האצבע על גורם ספציפי. ההפקה - קפצה מדרגה גדולה מידי בסימוני ואופי המסלול ואסור היה לה לעשות זאת מיד בתחילת עונה כשכולם באים חמים על הגז מהפגרה. הוועד – לא היה מספיק מעורב להבין שכך יהיה ולא דאג להוציא מוביל להקפת ההכרות. הרוכבים – באו חמים יתר על המידה מהפגרה ורכבו כאילו שמרוץ מנצחים בהקפה הראשונה ! בתום המרוץ האומלל ההוא כשאתם התקפלתם הביתה וקללתם כל הדרך את כל העולם אנחנו ישבנו עם נעם היימן המפיק והמרשלים בכדי להבין מה קרה. שקלנו וניתחנו כל מקרה פציעה והתרסקות שהיו וכמובן שרצינו לומר שהכול אשם האבק הנוראי אבל האמת היא שבהתרסקויות הקשות האבק היה גורם שולי. לדוגמא: מה שגרם לרוכב להיכנס בעץ היה המהירות שהוא הגיע למעבר 'במפים'. אני לא חושב שההתעסקות במי אשם תביא אותנו לאן שהוא. צריך להוציא את הסירה מהבוץ וזאת נעשה רק עם נתאחד ונרצה באמת להוציא אותה מהבוץ. אני אצטט דברים של נשיא ארה"ב קנדי "אל תשאל מה המדינה יכולה לעשות עבורי אלא מה אני יכול לעשות עבור המדינה". אנחנו פועלים למטרה משותפת אז בואו לא נשחיז חרבות.
21.עופר זקצר 15-10-09
אליקו אלוף לא מיתנצל אלוף נותן את התשובות במסלול ובפודיום.
המשפחה שלך לא צריכה ליפול לפה של אף אחד כל אחד כאן יועץ גדול או מומחה גדול.
אף אחד לא יקום מוקדם בבוקר לסמן מסלול.
אחד לא יקום מוקדם בבוקר ויעזור לארגן את המרוץ להרים אוהלים לקשט את המסלול בדגלים של היבואנים.
אף אחד לא יגיע לישיבות כדי להראות כמה הוא יותר טוב ממשפחת אוחנה.
אבל לברבר כולם יודעים.

ולכם משפחת אוחנה תמשיכו עזבו את יועצי אחיטופל ותמשיכו עד סוף
וכמובן אליקו כל הכבוד אני גאה בך
22.למערכת נזימה ממני 15-10-09
מערכת נזימה,
מה לא תעשו בשביל עוד כמה כניסות לאתר העלוב שלכם !
"חוסר רצינות פושעת בין חברי הוועד השונים"- מישהו חייב לכם משהו בכלל?ערן שלמה - לא נסחפת קצת?
כל מי שעושה את הדברים עושה אותם בהתנדבות, בוא לא נשכח זאת,
אז בו נירגע עם השפה המשתלחת ערן שלמה היקר וניתן לכל אדם שתורם מעצמו קצת יותר מאחרים את הכבוד המגיע לו.

בוא נראה כמה זמן יקח עד שהתגובה הזו תמחק... מ ע כ ש י ו ...
23.ערן שלמה 15-10-09
"מני" - אתה יכול להיות רגוע, ההודעה לא תמחק.
זוהי דעתך וכל עוד היא כתובה בשפה תרבותית, אין סיבה שמישהו יוריד אותה.
המאמר הופנה לחברי הוועד ותהיה מופתע לגלות כמה דברים הוא כבר הזיז שם.
גם חברי הוועד וגם חברי העמותה השונים צריכים להסיק את המסקנות ולפעול קדימה
התעסקות בטוקבקים אנונימיים לא באמת תועיל כאן.
24.רוניר 15-10-09
וואלה אתם קורעים אותי מצחוק אף אחד לא אשם בכישלון או בבזיון של המרוץ הראשון אין אחריות ועד אין אחריות מפיק שזה לו פעם ראשונה למיטב ידיעתי להפקת מרוץ טרקטורונים אולי העצים שניטעו על ידי קרן קיימת לישראל בכלל אשמים בטימטום הזה לידעתכם במרוץ שהיה אמור להיות הראשון בעונה הקודמת שלצערנו בוטל עקב רצונם של שוטרת ושוטר להיתבודד ביער שלטענתם אנחנו נפריע לרומנטיות ולפיכך עלינו להיתקפל עבדו גולדי את דרזנר יומיים בעקירת גידמי עצים עד לפרוק הטנדר שלהם וכל זאת מתוך ידיעה ופה אני נאלץ להפתיע אותכם שרוכבים או ספורטאים שמכבדים את עצמם חייבים ומחוייבים להגיע לתחרות חמים ובחייתקום אל תיצחקו אז כל השטויות על גילגולי אשמה לכיוונם של רוכבים חמים אינו אלה טיפשות לדעתי מי שהיה חם זה הוועד זה מפיק חסר ניסיון להפקת מרוצי טרקטורונים אולי קצת העצים כפי שכבר אמרתי אבל בשום פנים ואופן שאף אחד לא ינסה לגלגל את המחדל לכיוון הספורטאים שבאו להינות ולעבוד אין לי ספק שלא לארוע כזה פילל הועד ולא זאת היתה כוונת המפיקים לצערנו כולם זה מה שיצא ונישמח כולנו שלא היסתיים גרוע יותר מבחינת הבנתי קיבלנו כולנו הזהרה מה יכול לקרות כשמחפפים אנא חדל קשקשת בואו מייד נערוך פגישה ניבחר ועד באותה ההיזדמנות ניבחר מפיק וניתרומם ביחד מהקרשים זה הרי שלנו לא של אחרים בבירכת חולה על כולכם
25.למני.. 16-10-09
הבעיה היא בדיוק על אותה "תרומה" שכולכם מדברים..היו כאלה שתרמו והיו כאלה שניסו להשתלט ולהוות אבן מרכזית בוועד ולהוות גורם משפיע.

תנו לעופר כוכבא את הבמה..
26.לתת את שרביט המנצחים לידי עופר כוכבא 16-10-09
כנראה היחידי בעל אינטרס אמיתי שכול כולו מוקדש לטובת העמותה עצמה ולא איזה בעל עסק שמנסה לקדם עצמו על גבם של אחרים.
אבל אדם אחד לא מספיק.
וכן גם אני חושב שמשפחת אוחנה תרמה המון אבל הגיע הזמן לקחת צעד אחורה ולתת לאחרים צאנס.
אמור מעתה כוכבא in אוחנה out וטובה שעה אחת קודם.
בהצלחה.
27.יהודה שריפי ל-22 16-10-09
אם רק היית יודע מה נזימה עושים למען העמותה בשקט בשקט בלי רעש ובלי טיפה של תמורה חזרה מצדם - לא היית כתוב את מה שכתבת. אתה יכול לבדוק אותי
28.לכל הברברנים ערב טוב ... 16-10-09
אני תקווה שעופר כוכבא יקבל את השרביט מחיים אוחנה ובקרוב .
29.לעופר כוכבא בעיקר... 16-10-09
עופר היקר שלום רב !
קודם על אני לא חושב שצריך להפנות האשמה לרוכבים "שבאו חמים על הגז"...
אייפה אתה מכיר מירוץ שהרוכבים לא "חמים על הגז"??
הריי שזה לא מירוץ זה עוד "טיול פירסום" של החברות הגדולות ,בישביל זה קיימת פגרת חורף וגם אם לא הספקתם להפיק אותה ,זו בעייה גדולה כי אין כמו מירוצי זוגות להכנה לליגה החדשה אנשים מגיעים ומודעים לכך שיש עונה שמתקרבת ,הזוגות זה אווירה שונה לגמרי ואני מאמין שאתה יודע את זה .
זה מכניס מודעות ,מכניס כיף למירוצים,מכניס כסף,ומכין את כל החלודים לליגה חדשה ,וגם אם קורה מקרה כזה או אחר אז לומדים מהליגה הקצרה הזאת ומכינים שיעורי בית לליגה האמיתית .
ולא לזרוק את כולם להתחלת ליגה בלי מודעות למה יהיה ואם יהיה ולאחר מכן לבוא בטענות לרוכבים.
יש המון במה שאתה אומר ובחלק קטן אתה צודק -אבל:"דיבורים כמו חול ואין מה לאכול".
לגביי משפחת אוחנה אני לא חושב שלילדים עם הפרעות במוח ניתנת האפשרות לבוא ולדבר על משפחה כזו או אחרת במיוחד לא בשם בדוי ,אני נגעל לקרא פה את ההשמצות על דני ומשפחתו הם סה"כ משפחה שנמצאת בתחום ומהניסיון שלי רק תורמות לתחום ומי שחושב אחרת שיישמור את זה לעצמו כי אף אחד פה לא גבר מספיק להודות שהוא בעצמו לא היה רוצה שיידברו על אבא שלו או על המשפחה שלו במיוחד לא בשם בדוי .
30.אני קורא לכרישים לחזור לליגה ולעשות סדר לילדים. 16-10-09
מתן ניר .
חיים אוחנה.
אדם לסרי.
זכי טורי.
יוני רווה .
מתן ושי אליהו . כוכבים .
יובל שרון.
רועי דרעי.
טל חביב .

פעם היו כרישים שבאים להתחרות ולא ילדים שרצים לכתוב טוקבקים
31.yehudah f 16-10-09
מתן צריך לחזור
מתן ניר לראש הוועד
אחלה בן אדם צנוע ואמיתי
32.דני אוחנה 17-10-09
אני פונה לכל אותם אנשים שמלכלכים ולכל האתרים שנותנים במה בואו פנים מול פנים לשיחה לדיון בכול מה שקשור למשפחת אוחנה ופעילותה בצורה מכובדת אני מבטיח לכם שתקבלו תמונה שונה לגמרי רק תהיו גברים ותסכימו
33.דני אוחנה 17-10-09
דני שלום!
אתה לא צריך להתייחס לכאלו אנשים ואתה לא צריך להצדיק את עצמך , דייי עשית ותמשיך לעשות ,,,, אנחנו תקווה שהמרוצים יחזרו במהרה כי בלי תחרויות טרקטורונים ממש משעמם ... דני יש לך ילדים טובים ומוכשרים ויש כאלה שקשה להם לקבל את זה אז בבקשה דייייי להצתדק ... משפחת אוחנה אתם שווים ---- אוחנה =ספורט מוטורי.
34.ממתי עושים תעמולת בחירות למשפחת אוחנה ? 17-10-09
מה ניסגר איתכם אנשים באיזה סרט אתם חיים ?
35.איזה דין מר אוחנה? 17-10-09
עשיתם "תמות נפשי עם פלישתים", אם אנחנו לא נהיה שם אף אחד לא יהיה שם...חבל!!!
יש לך באמת ילדים מוכשרים ואתם משפחה שעשתה המון למען הספורט המוטורי..
תשמע לי: אתה צריך לעזור למישהו כמו כוכבא להרים את הליגה הזו ולתמוך בה מבלי להיות מעורב..רק כך יבינו ויעריכו אותך.
36.ל 30 18-10-09
מי זה יוני רוה אתה מתכוון ליוני כהנא
37.בקשה למנהלי נזימה 18-10-09
טוב תעשו אם תפסיקו את האפשרות של תגובות אנונימיות
שנו את ההגדרות באתר כך שבכל תגובה תופיע זהותו האמיתי של המגיב
נמאס כבר מכל האנונימיים שמלכלכים פה , גועל נפש, פחדנים
38.ל 37 18-10-09
אם היית מזדהה בעצמך אז אולי מישהו פה היה לוקח אותך ברצינות :(
39.ל-38 קוראים לי משה 19-10-09
נעים מאד טמבל
40.מעדיף שלא להחשפף 19-10-09
אני אישית חושב שאליקו רוכב מעולה
אבל אני אישית חושב שאם משפחת אוחנה לוקחת את המירוצים בהתנדבות אז זה צריך להיות ללא חלק פעיל של אליקו או חיים אוחנה בתחרויות למרות שזה יהרוס לנו את הפאן
אבל זה הכרחי על מנת שנשים יפנימו שזו בהתנדבות
כי אם תנאי הכרחי של משפחת אוחנה זה שהבנים שלהם ישתתפו במירוצים אז יש אינטרס כלשהו
אני מרשה לעצמי להגיד את זה עכשיו במיוחד לאור העודה שאליקו עשה חייל בחול ויש לו עכשיו איפה לנצל את הפוטנציאל האדיר שלו
בהצלחה לכולנו ....
(מקווה של פגעתי זו דעתי )
41.ל 40 19-10-09
איזה אינטרס יש להם
מה הם יתנו אלכוהול במים לכל המתחרים,
או אולי בלילה הם יעברו בין כל הכלים של המתחרים ויחבלו להם את המנועים,
מה זה אינטרס אם הם לא היו מארגנים תחרויות מי היה מארגן מי.
יש שופטים יש מארשלים ואז מה הבעיה.
אני יגיד לכם כל אחד הוא יועץ,הוא מבין יותר מכולם.הוא יודע איך לארגן יותר טוב.
אבל כל זה קורה במקלדת.
אז עם יש כאן הרבה יפיי נפש אשר יודעים לארגן את התחרויות יותר טוב.
התנדבו לישיבות הליליות, לכו באמצע השבוע לבחון מסלול אשר מקובל על כולם,
+להיות במקום כאשר רוכב מוסכם בודק שהמסלול לא מסוכן כמו בפעם האחרונה,
תגיעו ביום המירוץ מוקדם בבוקר כדי לתת וקבל תדריך אחרון +עזרה באירגון.קישוט,עזרה בשיפוט וכ'ו.
וכל זאת ללא תמורה כספית על זמנכם החופשי מתוך אהבה בלבד.
אז תעבירו ביקורת עד אז תגיעו בתור צופים תהנו או לא וזהו.
דרך אגב הגביע לא שווה הרבה כסף וזה בטוח שזה לא הסיבה של משפחת אוחנה.   
42.שכחתי לרשום משהו 19-10-09
כותב תגובה 41 עופר זקצר
43.לערן שלמה 19-10-09
אתה תותח ממש כל הכבוד לך על הכתבה ממש מוריד את הכובע בפניך ... זה עושה טוב לכולם תמשיך לקבל הוראות מאנשים לא רצויים ... אני מזמין אותך לעשות כתבה על כל אחד מחברה הוועד ... מאוכזב ממך ממש לא יפה מה שאתה עושה אתה רק הורס את מה שאנחנו מנסים לבנות .
44.למה אין מרוצים.. 23-10-09
מה זה הדבר עשיתם כבר מרוץ אחד לפתיחת העונה אז מה העיה אם זה לעשות עוד מרוץ...יש אנשים שרוצים ליראות גם קצת תחרויות מוטוריות...
45.רונן יצחק 11-12-09
אליקו אתה אלוף חיים בהצלחה ודני שימותו הקנאים
הוסף תגובה

*שם:

אימייל:

*רשום את הספרה שלוש:

*תוכן התגובה:


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 01:38-24.