naZZima
פורום נזימה עבר למערכת חדשה, לחץ כאן כדי לעבור לפורום החדש.
עזרה חיפוש רשומים קבוצות הרשמה פרופיל תיבת דואר התחבר


כלים ספורטיבים - חצי אוטומטיים
עבור לעמוד 1, 2  הבא
 
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - כללי
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ldd
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/09/2007 ב- 20:23:20
הודעות: 479

הודעהנשלח: 17:52:59 14/09/08    כותרת הודעה: כלים ספורטיבים - חצי אוטומטיים תגובה עם ציטוט

איזה טרקטורונים הם חצי אוטומטיים וגם ספורטיביים?
אני יודע על הDVX 300 החדש וזה שלפניו ה250.
יש עוד דגמים אולי מחברות אחרות?
תודה מראש צוחק
_________________
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
LTR 450
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 14/07/2008 ב- 04:48:03
הודעות: 306
מיקום: בעמק הפורח

הודעהנשלח: 17:57:00 14/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הם לא חצי אוטומטים הם אוטומטים לגמריי , ספורט חצי אוטומטי יש לך את הסוזוקי הישנים LT 230 אני יכול לציין עוד כמה כלים אבל לא ממשפחת הספורט .
_________________
SUZUKI LTR 450
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
Kastro
מנהל הפורום הכללי
מנהל הפורום הכללי



הצטרף בתאריך: 07/09/2007 ב- 01:14:08
הודעות: 1340

הודעהנשלח: 18:03:46 14/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

כמעט כל טרקטורון/אופנוע ספורט יכול לעשות הסבה לחצי אוטומתי בעלות של משהו כמו 5000שח... צוחק
טובי הרוכבים בכל העולם עושים זאת בכדי לתת בראש ב-HOLESHOT וגם בכדי לחסוך זמן בהעברת הילוכים במסלולי המוטוקרוס, שם בעצם העברת ההילוכים היא בתדירות גבוהה מאוד.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
OR-400
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 07/01/2008 ב- 18:10:43
הודעות: 346
מיקום: צפת

הודעהנשלח: 23:00:41 14/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

Kastro כתב:
כמעט כל טרקטורון/אופנוע ספורט יכול לעשות הסבה לחצי אוטומתי בעלות של משהו כמו 5000שח... צוחק
טובי הרוכבים בכל העולם עושים זאת בכדי לתת בראש ב-HOLESHOT וגם בכדי לחסוך זמן בהעברת הילוכים במסלולי המוטוקרוס, שם בעצם העברת ההילוכים היא בתדירות גבוהה מאוד.


אתה יכול להסביר לי איך?
זה מעניין..
_________________
בברכה..
אור..
כלי? אקטיקאט 300 עבודה
קונה סטאף משופרות
ודיאס 450 בחלום
455977374-אייסי
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
ldd
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/09/2007 ב- 20:23:20
הודעות: 479

הודעהנשלח: 23:06:52 14/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

תודה לשניכם.
עזרתם מאוד! תבורכו צוחק
_________________
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 06:06:56 15/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

קלאץ אוטומטי.
כלי חצי אוטומטיים טהורים...לא ידוע לי על אחד בארץ.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
ldd
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/09/2007 ב- 20:23:20
הודעות: 479

הודעהנשלח: 18:36:41 15/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

YAM.S כתב:
קלאץ אוטומטי.
כלי חצי אוטומטיים טהורים...לא ידוע לי על אחד בארץ.


מה ההבדל?
_________________
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
nadavs34
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 15/01/2007 ב- 23:28:06
הודעות: 2981
מיקום: ליד המחשב

הודעהנשלח: 18:42:56 15/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ldd כתב:
YAM.S כתב:
קלאץ אוטומטי.
כלי חצי אוטומטיים טהורים...לא ידוע לי על אחד בארץ.


מה ההבדל?


ההבדל?
חצי אוטומטי זה בלי קלאץ' וזה R N 1 2 3 4 5
ידני זה עם קלאץ' וזה 5 4 3 2 ניוטרל 1
_________________
אם מישהו יכול להציע לי חתימה אני ישמח :]
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
צ'רניחובסקי
מנהל פורום מפגשים דרום
מנהל פורום מפגשים דרום



הצטרף בתאריך: 25/07/2007 ב- 20:34:51
הודעות: 1758
מיקום: בעיר החטאים עם רועי

הודעהנשלח: 18:56:32 15/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

nadavs34 כתב:
ldd כתב:
YAM.S כתב:
קלאץ אוטומטי.
כלי חצי אוטומטיים טהורים...לא ידוע לי על אחד בארץ.


מה ההבדל?


ההבדל?
חצי אוטומטי זה בלי קלאץ' וזה R N 1 2 3 4 5
ידני זה עם קלאץ' וזה 5 4 3 2 ניוטרל 1

לא.. זה לא ההבדל..
ההבדל פשוט הוא שבקלאץ אוטומטי (ראה ערך - רקליוז, החברה שמביאה פרס כאשר אתה לוקח את ההולשוט [הפתיחה] בקטגוריית המתחילים בGNCC) אתה לא לוחץ על קלאץ בהעברת הילוכים, ככה אתה גם פותח ראשון (בד"כ) בתחרות, כי אין לך את הסיפור של לזרוק קלאץ' וכו'...
חצי אוטומטי - ההילוכים הולכים רק למעלה, נדיר היום למצוא כלים חדשים שהם חצי אוטומטיים...
ההעברה מתבצעת ללא קלאץ...
ידני - עם קלאץ', הילוך ראשון למטה, חצי מהלך למעלה מכניס לניוטרל, מהלך שלם למעלה מעלה לשני, וכך הלאה עד חמישי..
_________________
בן צ'רניחובסקי
מנהל פורום מפגשים - דרום
כתב לענייני GNCC
לפניות - BenGNCC@gmail.com
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 19:04:14 15/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

נדב... זה ממש לא ההבדל, כרגיל - לא יודעים - לא לענות.

קלאץ אוטומטי מותקן במקום הקלאץ הידני ומתפקד כקלאץ צינטרפוגלי בדומה לזה המצוי בוריאטור , כלומר מחובר מעל סל"ד מסויים ומנותק מתחתיו.
העברות למעלה מבוצעות בעצם עם קלאץ מחובר ולמטה עם קלאץ מנותק , טוב למירוצים בעיקר.
ניתן להמשיך לשלוט על הקלאץ ידנית.

בטרקטורון חצי אוטומטי העברת ההילוך מבצעת בעצם( דריכת הרגלית בלבד ) , ניתוק קלאץ - העברה - חיבור קלאץ כשהקלאץ עצמו גם צינטרפוגלי.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
ldd
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/09/2007 ב- 20:23:20
הודעות: 479

הודעהנשלח: 20:05:39 15/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

YAM.S כתב:
נדב... זה ממש לא ההבדל, כרגיל - לא יודעים - לא לענות.

קלאץ אוטומטי מותקן במקום הקלאץ הידני ומתפקד כקלאץ צינטרפוגלי בדומה לזה המצוי בוריאטור , כלומר מחובר מעל סל"ד מסויים ומנותק מתחתיו.
העברות למעלה מבוצעות בעצם עם קלאץ מחובר ולמטה עם קלאץ מנותק , טוב למירוצים בעיקר.
ניתן להמשיך לשלוט על הקלאץ ידנית.

בטרקטורון חצי אוטומטי העברת ההילוך מבצעת בעצם( דריכת הרגלית בלבד ) , ניתוק קלאץ - העברה - חיבור קלאץ כשהקלאץ עצמו גם צינטרפוגלי.


הבנתי.. אבל בסופו של דבר חצי אוטומטי וקלאץ אוטומטי לגבי הרוכב זה אותו דבר.
השוני הוא רק בגוף הטרקטורון?
שהרי בשניהם אין קלאץ ומעבירים הילוכים ללא קלאץ?
_________________
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
צ'רניחובסקי
מנהל פורום מפגשים דרום
מנהל פורום מפגשים דרום



הצטרף בתאריך: 25/07/2007 ב- 20:34:51
הודעות: 1758
מיקום: בעיר החטאים עם רועי

הודעהנשלח: 20:13:52 15/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ldd כתב:
YAM.S כתב:
נדב... זה ממש לא ההבדל, כרגיל - לא יודעים - לא לענות.

קלאץ אוטומטי מותקן במקום הקלאץ הידני ומתפקד כקלאץ צינטרפוגלי בדומה לזה המצוי בוריאטור , כלומר מחובר מעל סל"ד מסויים ומנותק מתחתיו.
העברות למעלה מבוצעות בעצם עם קלאץ מחובר ולמטה עם קלאץ מנותק , טוב למירוצים בעיקר.
ניתן להמשיך לשלוט על הקלאץ ידנית.

בטרקטורון חצי אוטומטי העברת ההילוך מבצעת בעצם( דריכת הרגלית בלבד ) , ניתוק קלאץ - העברה - חיבור קלאץ כשהקלאץ עצמו גם צינטרפוגלי.


הבנתי.. אבל בסופו של דבר חצי אוטומטי וקלאץ אוטומטי לגבי הרוכב זה אותו דבר.
השוני הוא רק בגוף הטרקטורון?
שהרי בשניהם אין קלאץ ומעבירים הילוכים ללא קלאץ?

לכאורה כן..
בתאכלס לא..
_________________
בן צ'רניחובסקי
מנהל פורום מפגשים - דרום
כתב לענייני GNCC
לפניות - BenGNCC@gmail.com
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
HL
נזימאי חדש
נזימאי חדש


הצטרף בתאריך: 01/03/2008 ב- 21:45:30
הודעות: 63
מיקום: צפון

הודעהנשלח: 01:01:32 16/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

YAM.S כתב:
נדב... זה ממש לא ההבדל, כרגיל - לא יודעים - לא לענות.

קלאץ אוטומטי מותקן במקום הקלאץ הידני ומתפקד כקלאץ צינטרפוגלי בדומה לזה המצוי בוריאטור , כלומר מחובר מעל סל"ד מסויים ומנותק מתחתיו.
העברות למעלה מבוצעות בעצם עם קלאץ מחובר ולמטה עם קלאץ מנותק , טוב למירוצים בעיקר.
ניתן להמשיך לשלוט על הקלאץ ידנית.

בטרקטורון חצי אוטומטי העברת ההילוך מבצעת בעצם( דריכת הרגלית בלבד ) , ניתוק קלאץ - העברה - חיבור קלאץ כשהקלאץ עצמו גם צינטרפוגלי.


אני לא יודע איך עובד טרקטורון שעבר הסבה לחצי אוטמט אבל לפי מה שאתה אומר כל פעם שהרוכב רוצה להעלות הילוך הוא בעצם דוחף הילוך ללא קלאץ? ואם הוא רוצה להוריד הילוך כדי להאט את הכלי איך בדיוק בסלד אמצע הקלאץ הצנטרפוגלי יתנתק? ואחרי כל מרוץ הם עושים גיר חדש???

ובטרקטורון שבא מהחברה חצי אוטמט קיימים שני קלאצים אחד צנטרפוגלי והשני קלאץ רגיל (דסקיות) כשאתה מעלה או מוריד כדי להעביר הילוך אתה מפעיל זרוע פנימית שלוחצת על הקלאץ הרגיל (דסקיות) ומתחת לסלד מסוים הקלאץ הצנטרפוגלי מנותק והסלד הזה ממש קצת מעל הסלד סרק
מחכה להסבר או שכמו שאמרתה אם לא יודעים לא עונים וזאת לא בושה מופתע
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 04:25:43 16/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

HL כתב:
YAM.S כתב:
נדב... זה ממש לא ההבדל, כרגיל - לא יודעים - לא לענות.

קלאץ אוטומטי מותקן במקום הקלאץ הידני ומתפקד כקלאץ צינטרפוגלי בדומה לזה המצוי בוריאטור , כלומר מחובר מעל סל"ד מסויים ומנותק מתחתיו.
העברות למעלה מבוצעות בעצם עם קלאץ מחובר ולמטה עם קלאץ מנותק , טוב למירוצים בעיקר.
ניתן להמשיך לשלוט על הקלאץ ידנית.

בטרקטורון חצי אוטומטי העברת ההילוך מבצעת בעצם( דריכת הרגלית בלבד ) , ניתוק קלאץ - העברה - חיבור קלאץ כשהקלאץ עצמו גם צינטרפוגלי.


אני לא יודע איך עובד טרקטורון שעבר הסבה לחצי אוטמט אבל לפי מה שאתה אומר כל פעם שהרוכב רוצה להעלות הילוך הוא בעצם דוחף הילוך ללא קלאץ? ואם הוא רוצה להוריד הילוך כדי להאט את הכלי איך בדיוק בסלד אמצע הקלאץ הצנטרפוגלי יתנתק? ואחרי כל מרוץ הם עושים גיר חדש???

ובטרקטורון שבא מהחברה חצי אוטמט קיימים שני קלאצים אחד צנטרפוגלי והשני קלאץ רגיל (דסקיות) כשאתה מעלה או מוריד כדי להעביר הילוך אתה מפעיל זרוע פנימית שלוחצת על הקלאץ הרגיל (דסקיות) ומתחת לסלד מסוים הקלאץ הצנטרפוגלי מנותק והסלד הזה ממש קצת מעל הסלד סרק
מחכה להסבר או שכמו שאמרתה אם לא יודעים לא עונים וזאת לא בושה מופתע


במירוצים תראה שהרבה פעמים מעבירים הילוכים ללא קלאץ , אז כן , מעלים הילוך ללא קלאץ.
ואם רוצים ניתן להשתמש בידית.
גם אני לא הבנתי את הקטע הזה בהתחלה , אבל הסבירו לי שלמרות שמעבירים למעלה ללא קלאץ התיבות מספקות אמינות סבירה , אני גם חושב שזה ממש לא לעניין ולא מוצא עניין בקלאץ' כזה.
מיקום נקודת החיבור האופטימלי הוא בערך בכל נקודה אשר מתחתיה כדאי להוריד הילוך( למטרות מירוצים , אפשר לקבוע אותה בטווח רחב לבקשת הרוכב) , כלומר בכל פעם שיורדים מתחת לסיבובים אלו הקלאץ פשוט מתנתק עד חזרה אל המצערת באותו הילוך או מאפשר הורדה של הילוך וחזרה אל הגז.
היתרון הוא שבכניסה לפניות לא מסתבכים עם נעילות גלגלים וOVERREV , פשוט לוחצים ברקס וביציאה מהפניה בוחרים את ההילוך המתאים "ומתחברים אליו".
כמובן שבזינוק החיבור הוא אוטומטי, סטייל וריאטור והרבה יותר קל לזנק במהירות.
חיסרון מוכר שלהם בשטח הוא שהם מבטלים חלק נרחב מבלימת המנוע ושקשה לכוון אותם ל"חדות" הצמדה לשביעות רצונם של הרוכבים.

כמו שבן ענה יפה , לכאורה הסידורים דומים אבל בפועל תיבה חצי אוטומטית לא מנתקת את ההילוך כמעט עד סרק בעוד קלאץ אוטומטי כבר בסל"ד ביניים.
העברת ההילוך בתיבה חצי אוטומטית היא עם קלאץ בכל הכיוונים.
בהורדת הילוכים בחצי אוטומט ( במידה ולא נשארים על הרגלית ) ההילוך יורד ומתחבר בעוד בקלאץ אוטומטי המנוע מתנתק ומאפשר בחישה בהילוכים ללא בלימת מנוע, ללא קפיצות , ללא נעילות גלגלים ולא פחות חשוב - ללא העברות משקל בהורדת הילוכים.


HL , שימוש בשני מצמדים בתיבה חצי אוטומטית הוא אפשרי וקיים , אך זה כמובן מייקר את המערכת ומסבך אותה , השימוש בקלאץ צינטרפוגלי יחיד ונשלט הוא הרבה יותר כלכלי ופשוט.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
aviv_2
רוכב נזימה - דרום
רוכב נזימה - דרום


הצטרף בתאריך: 02/10/2005 ב- 15:21:31
הודעות: 351

הודעהנשלח: 15:09:32 17/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אני יודע על YZ 450 חצי אוטומט 4 הילוכים כן כן YZ של ימאהה
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - כללי כל הזמנים הם GMT + 3 שעות
עבור לעמוד 1, 2  הבא
עמוד 1 מתוך 2

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb